Söndagen i all sin rätt.

0kommentarer

Jag är en fuskare. Jag är en som ljuger när ingen märker det. Jag är en brottsling som ingen vet om, det är jag.
Men jag tror alla gör dumma saker, gör saker som de vet att de inte får eller borde. Dricker, super, snyltar, svär snor en femma hit och dit och röker en cigg när ångesten ligger bakom dörren.


Igår vart det iaf 18 års fest för en gammal polare danne som äntligen blivit myndig. Det var en lugn och sansad kväll med mkt snack och tystnad, ganska skönt ändå. Sedan så for man hem, åt mackor med hornömaffian och somna i en 120 säng med 2 stora killar, det blev trångt må jag säga.

och idag är den efterlängtade söndagen! Den som man tänker alltid ska vara så skön men oftast bara blir så jävla tråkig, bara keno på tv och läxorna som den enda sysselsättningen.
Tror du på gud?


I ett litet huvud rymmer man många tankar.

Kommentera

Publiceras ej