Aldrig som förut

0kommentarer

Det kommer aldrig bli som förut, ger inte ens något att ens försöka.
Allt har sin tid som pappa brukar säga.
Vi föddes skilda, förenades i hopp, gick som vänner.
Tiden kommer aldrig bli som förut, än hur mycket vi försöker.
Men nya tider kommer att komma, nya vänner passera, äkta kärlek kommer att glöda.
Sedan i slutet på livet hoppas jag på nå mer än ensamhet och förtvivlan.
När jag blir gammal ska jag leva alltid påväg, aldrig stanna, för då kommer jag märka att spegeln har åldras.
Forever young baby!


Sedan ska jag förändras för en förbättring. 
För tiden som har passeras ser jag som bara i backspegeln, nu kör jag mot nya mål.



Idag är en dag, som många andra, vakna äta frukost.
Tänka, fota fundera om varför, vad och vilket.
Inse förstå, tappa bort sig för att sedan återvända till sängen.
Så mycket dumt jag gjort, men vad jag vet lever man bara en gång så varför bry sig.
Du har ju dina problem.
Kärleken kommer, de har mina vänner lovat mig, jag litar på er, tror på er. För ni är mina vänner som jag älskar.
Alla för olika saker, men jag älskar er såsom mor och far.
Man kan säga att jag Älskar er så mycket att inte har insett det.
Men nu vet ni.


Kvällen kommer, jag tar det då.
Nu orkar jag inte förstå.
Jag lever och dör, precis som du.
Älska nu. 
Vad är livet?
Vem blev du, utan den där ciggaretten i mun?

Kommentera

Publiceras ej