Kittlas

0kommentarer

Det ilar i mina tänder, kittlas lite sådär du vet.
Men iaf har det blivit lite vitare, matchar in i median krav.
I sammhälles vackrare klass. där jag inte tillhör men jaja.


Imorgon är det torsag. och skola. Måste medge att årets schema är lite slapp. Men som sagt, jag tror det blir vad man gör det till.
Första månderna på skolan är man väldigt mån om sitt utseende iaf jag, jag fixar och donar, brunkräm och kammat hår. Men det brukar lägga sig igen runt november då man inser, fan vad drygt jag orkar inte.
Hursomhelst ska jag sova nu, lr kanske inte just nu men snart.
och låta drömmarna ta mig bort i en annan värld. Som är jävligt mysko men jag hoppas på en bra drömmar inatt.
Hoppas att jag får flyga är det bästa jag vet. Då kittlas det lite i magen igen och jag då brukar jag kolla ner på världen och tänka ''Det spelar ingen roll, jag drömmer bara''
.

Man väljer aldrig vilka man ska älska, du är spya som är gott

Kommentera

Publiceras ej