Nemen gud!

0kommentarer

Mina vänner ska gå ut ikväll, själv ska jag sitta och sörpla lite på livet.
Smaka en besk fyllig smak utan dess like för att sedan ta ut all min kretivitet i foto.

Körkortes teorin skall också klistra fast sig i huvudet för att sedan kanske gå och läsa ett par rader i liftarens guied till galaxen som var bättre än förväntat. Rolig och patetisk precis som jag.
Jag är gansla skrattredade flum och dum.
Men åndå väldigt smart djup och har lätt att förstå hur saker hänger ihop med vardra.
Sedan vad du tycker är väl din ensak.

och självklart ska ni få veta min outfit, bli ju som lite roligare då.
En  svart linne som jag insåg luktade svett.
En scarf som kommer från Danmark.
ett par pösiga jeans som införskaffades när jag gick i åttan kommer från nån butik i stan.
En kofta från killavdelnigen på Jc, men 75 spänn hallå, vem slår inte till!
Sockarna kommer från Öob.
Bh och trosorna HM.
Och håret och ansiktet från min kära mor och far.
Håret dock inte i sitt fräcshaste tillstånd, men tjoho, det finns ju shampo.

och lite skojsigt uppgradering och mina citat idag.äh, jag har glömt bort, cya

Min stora kärlekk lennart
 

Kommentera

Publiceras ej