tjena

0kommentarer

Hallo dear blogg.

Jag sitter här och funderara vad som har hänt med alla åren jag levt?
vart fan tog de vägen, jag har ingen som helst aning. Om sisådär mindra än en månad fyller man 18, och för vad?
Jo för att få köpa snus, cigg, bli myndig gå ut köra bil, bli fri. Därför fyller jag 18.
Men jag förstår det inte, hur hann jag bli vuxen?
De senaste åren har som bara passerat förbi i en hastigt rus av lycka sorg och framförallt funderingar.
Vart man ska ta vägen, vem man är, vad man vill och vad som är vad.
Men iaf, snart är man 18 och jag lover det kommer att bli en härligt ålder att fylla. Inte för att jag direkt känner mig värd att fylla denna ålder. När varken mognaden och ansvarstagandet har slagit rot i mig, när jag fortfarande lever som jag alltid gjort. Mamma och pappa löser det.
aja, nån dag kommer jag få bita på det sura äpplet det ver jag, men till dess så löser mamma och pappa allt. Så varför oroa sig i onödan.
och enda jag riktigt önskar mig i födelsedagpresent är lycka.
Inget annan lever man ju för!

Lit the sims på det här så. puss

Kommentera

Publiceras ej