Utkast: Egentligen, varför ...

0kommentarer

Egentligen, varför inte bara nöja sig med det man har.
Är ändå bara jävligt jobbigt att försöka med att nå det bättre.
För om du gör det kommer du bara vilja mer av det goda.
Eller om du mis´slyckas inser du bara vilken värdelös person du är.
För jag är och har varit där för mycket.

Men å andra sidan måste man vara målmedveten för att veta vad man vill.
För i en värld där man velar för mycker, faller man isär, blir yr och allt blir bara fel.
Hursomhels, att önska sig annat än vad man har ger inget.
Ta det du har och förbättra det istället tycker jag.
För jag har sumpat mycket, och jag måste medge att jag är en dålig människa för det.
Jag bär ofta ett falsklegg ´bara för att förneka vem jag egentligen är.
Punkt slut.

Ikväll ska jag se narnia. Hoppas den är bra.
för 90 spänn är inte lite.

Men jag arbetar juh, hursomhelst.

Lev ditt liv p

Kommentera

Publiceras ej