Julefrid

0kommentarer

Man kan inte bestämma vem man ska bli kär i.
Man kan inte bestämma vem som blir kär i en.
Man kan inte styra kärleken, mest förvränga och hoppas.
och man kommer aldrig någonsin förstå varför just den gillar en.
Kärlek suger seriöst!


Julen är här, hipp å hoj.
ge mig oboy, nemen jag skämta lite där, julmust sitter bättre.
Som nu kan sumeras är mina julkänslor med noll, orkar liksom inte försöka heller.
22h kvar sedan äre jul, en jul som man inte ens har väntat på.
Men faktist jag undrar lite vad som finns i klapparna, kanske en häst, lr kondomer?
ja vem vet.

kolla dig i spegeln, en gång till, vad ser du?
Kanske en apa, kanske en riktigt babe.
det är du själv som väljer, tänk smart.



Om man förjer sitt hjärta vad fan hamnar man då?
jag tror jag hamnar i en dilemma, men chips och cola, sedan folk som mig där vi är fulla och glada.

Kommentera

Publiceras ej