Utkast: Jag har ...

0kommentarer

Jag har alltid undrar hur allt bara sker?
Hur allt som flyter på hur fan det går till som.
Men nu vet jag.
För jag hann inte själv reagera.
Jag ag vet inte hur jag ska göra heller för den delen.
För mina rötter växer åt ett helt annat håll.
Hursomhelst, tar jag del av en värld nu som jag inte trodde var skapat för mig, men släpper man bara in den så går det faktist ganska bra ändå. Det liksom accepterar en, bara man låter den.
Men nu har vi också ett annat problem.
Jag har döljt det ganska bra. Och faktist borde jag inte det.
Jag funderar seriöst på att säga det till han ikväll, för han är nog allt jag har önskat mig. Bara att jag inte ser det genom en väns ögon, blir liksom inget knull då.
Men han, oja, han. Är allt ett hjärta jag behöver, ett par stela ögon som jag vill ha. Han är kroppen jag vill kyssa, generna jag vill smeka. Ogenomtränglig och underbar, ja det är han. Fin om inte annat. Därför kanske jag ska fråga han om han vill något ikvll, fria och pussas. Hångla och pippa. Ja det våre faktist underbart!, lr vad tycker du?

nenu ska jag kila, städa göra lite ärenden i stan. Städa ramonas lägenhet för hon är såndan UNDERBAR syster som ger allt till mig, lovar mig saker. Ger mig chanser. Som jag har sumpat ibland. Men nu ska jag försöka göra en förändring. För jag är inte mogen än men jag ska lysa snart gul som en mogen banan, som du får äta upp om du vill. Puss

Kommentera

Publiceras ej