Life By me

0kommentarer

Det här med bloggadet verkar ha blivit globalt.
Verkar som man kan tjäna pengar på det också.
och om det går att tjäna pengar på mitt liv gör jag det gärna för liksom ''why not?

Okej, vart startar man? Hur får man en text att bli sådär inbjudade och läsvänlig?
Mode är inte min grej, tycker världen börjar att bli lite för ytlig och bedömmande, men det verkar vara det enda som får läsare.
Alla tjejer sugs liksom in i tips om hur de blir snyggare, vad som är mode(snyggt) hur man ska klä sig mm.
Jag är mer, ''var som du vill''. Men det är inte lätt att vara sig själv i alla läget och jobbigt att slåss mot alla normer och krav. Men tjohej vad stolt du kommer att vara när du verkligen känner. ''det här jag jag''

men ''Vem är jag då?'' du känner nog igen tanken. Jag funderar mycket på det. Gillar jag att festa eller är det var slumpen som mig drog dit. Gillar jag att fota, eller äre bara någon som jag har fått för mig?
seriöst, ibland blir jag så jävla hjärntvättad livet.


Har funderat att ta mitt pick och pack och dra till Afrika! Liksom där har dom ju annat att tänka på än ''vem som är dem själv''  Där måste de ju tamefan ÖVERLEVA! I sverige har vi det så bra att vi tänker på annat onödigt ''Undra om folk tycker denna tröja är snygg'' Jag fattar egentligen inte att jag orkar, hur vi orkar.  Om vi inte tänker på oss själv då tänker vi om andra. Varför orkar vi bry oss om andras liv? Varför ödsla energi att bedömma andra. Nedu, kiss my ass in this fucking world!
image1
Bedömmande och vrågt, Oja

Kommentera

Publiceras ej