Blogg

0kommentarer

Blogg är egentigen ganska tråkigt, oväsäntligt och likadant.
Men ändå ganska roligt på ett sätt som är svårt att beskriva.
Bloggar kan vara roliga att läsa ibland när det är något som berör. Men oftast löddrar man igenom deras nedskrivna dagar på någon sekund.
Men vad gör en blogg bra?
skaffa många läsare, är enda tipset jag kan komma med. För jag vet inte värför jag läser blondinbellas blogg. Den suger, är dålig och ett verkligen tecken på överklassens ego. Men jag gör det ändå. Troligen för jag är avis på henne, för hon har lyckats i livet(I-lands lyckas) eller för det är ganska roande att läsa hur en ''kändis'' har det på dagarna.
Har blivit som en tvångstanke att läsa hennes blogg. Jag måste bara det, än fast hon inte på långa vägar inte är lik mig. Det är som ''uppfostrad flicka vs dregg rossi''
Men jag gör det och jag skäms, i datasalen klickar jag snabbt ner fönstret och byter till bilddagboken, om nu det är så mycket att komma med. Men ändå, jag skäms och gör det.

Iaf, min blogg ska bli bra! Den ska bli unik, ingen annan lik. Kanske ska man skriva ner recept, nja.....det sög. lr hm, kanske, nja jag venne.
Men nu måste jag slå igenom med nått nytt först då orkar folk kolla hit. Inte om jag kör en blondinbella två''hej jag är ego gillar sprit fester och är så jävla bra'' nej nej, detta ska bli något speciellt. Det lovar jag.

Kommentera

Publiceras ej