Hunger.

2kommentarer

Det kurrar i min mage, jag är hungrig sur och less.
Vet inte varför, har verkligen ingen orsak! men det spelar ingen roll, jag är det ändå.


Ärlighet varar längst! så sägs det. Men jag lever hellre lyckligt oärligt länge än ärlig olycklig länge.
Jag tänkte på i sanningest ögonblick, där deltagarna ställs mot väggen och får lov att berätta de alla djupaste delarna av sig själva. De mesta går åt helvette, de tappar trovärdigheten och svenska folket skrattar åt dem! Vi skrattar åt dem. Tycker de är idioter hur fan kan de göra så, men tänker vi efter, är det egentligen så märkvärdigt? Alla gör dessamma bara att när det näms i ord som vi reagerar. Tex killen som erkände att han ville att sin flickvän skulle ha silikontuttar! Han kallades svin men egentligen kan man ändra på vad man känner. och det är nog miljoner killar som skulle vilja ha ett silikontuttar på sin flickvän, Sjukt men sant! Tjejen som hade kastat maten i golvet, det har nog hänt tusentals gånger, bara att det är menigen att ingen ska få reda på det.
och jag har gjort saker som folk skulle nog tappa hakan över att höra det, äckliga saker som aldrig en fin flicka gör. jag gör det bara för att göra det, för att ha gjort det, testat lite grann. Jag är nyfiken precis som alla andra. Men skillnaden är att detta tar jag med mig till graven, händelserna bär inga ord eller färger. Det är bara jag som vet.
Mendu, tänk efter! ett tag sådär.
egentligen hur ren är du? Du bär nog ett par fläckar men som har bleknat i solen. Dom ligger på botten och kommer aldrig tas upp, förträng bakom nya minnen. Men ändå, du har gjort dem!

2 kommentarer

angelica

08 May 2008 17:57

jag håller med. och det är klart att man har saker somman inte vill att nån annan ska veta .. =)

Anonym

08 May 2008 21:43

fin blogg :) haft en bra dag?

Kommentera

Publiceras ej