Liv

0kommentarer

Liv, vill du ha mitt liv?
Mitt liv på papper, mitt liv i ord.
Mina tankar på en skärm, mina dagar framför dina ögon.
Våga jag ge dig allt jag bär, vågar jag visa ryggraden i solljus.
Bär du mig?


Nyss vaknat. Fyfan vad man somnade, minns inte ens att jag gick och la mig.
Hursomhels har jag tagit en långtrip på stan idag, först fika med sötaste emma och jonna för att snacka sannigen som är dold bakom medias gardiener sedan drog de mot nya mål och jag vandrade själv runt i ö-viks ruiner glad och ledsen stark och svag.
OCh ibladn så har jag trott, velat tro är de är mina vänner.
Men det målar mig rygg med bruna färger, det doftar bajs.
Jag trodde de klädde upp mig men jag tvättar mig nu.
Nu duschar jag bort skiten älsklig. Du förstår ändå inte dessa rader, så varför försöka ens.
Jag troddde du var min vän,

Skolan slut snart, och inge sommarjobb. menvafan, du får festa med mig ist:D
hare gött. jag ska dra nu, pippa ut i hornöns skogar
höhö. bye

Kommentera

Publiceras ej