Natten i drömmen

0kommentarer

Natten är svart, jag borde sova.


Men jag vill inte! Vill inte tappa kontrollen över min kropp och inte sjunka in i mina vrickade drömmar.
Jag hatar dem, blir så jävla less på att jag alltid ska fasta i drömmen och inse jag är drömmer. Nu har det börjat om igen, varje natt händer det en gång, sen efter kan jag somna bra igen.
Hade så ett tag i vintras också, sen la det av men nu har det börjat komma igen.! Jävla cp drömmar!
Inte många som har det såhär, alla har väl vare med om att fastna i drömmarna nån gång, men fan inte varje jävla natt!
Just därför vill jag inte sova, jag tappar kontrollen virrar runt i svarta drömmar. Där lever jag medvetades om att jag sover. Ibland försöker jag ignorera det och tänker, äh om jag fortsätter sova glömmer jag nog bort att jag drömmer! Men icke. Jag måste spänna ögona tills dom tillslut öppna sig medan jag blir jagad av diverse monster, cpungar och ja allt av det hemskaste du kan tänka dig. När jag väl har lyckats vaknat måste jag sätta mig upp vakna till liv annars faller jag tillbaka in i drömmen och måste börja om på nytt!
Och ikväll händer samma det vet jag. och det händer garanterat om jag somnar på rygg! Vet inte varför men det blir alltid så!
Äh, måste väl kanske sov då! kl är som så mkt för att ska orka sig upp till skolan imorrn!
Jaja, Min drömmar är knäpp.
ärvt det av mina päron!
TACK!

Kommentera

Publiceras ej