Wieee

0kommentarer

Okej, vi gör det enkelt.
Jag hatar.
1, hm, finns fan inget jag hatar. låt se? öh......... jo lr nja, jag är inte en person som hatar.
anser bara att det finns folk som har andra åsikter än mig. Sedan vad som är rätt och fel är ju en annan fråga.
2, Genus roller, för jag gillar att jag måste vara på ett speciellt sätt bara för jag bär ett visst kön.
3, Skitsnack, man får inte ut ett skit av det och varför bry sig om andra när man själv har ett eget liv. Om man har brist på samtalsämnen kan man väl snacka om kakor eller liknade.
4, Normer!, Jag är ingen norm utan en individ precis som du.
5, Ångest, helt utan nytta och bara slöseri med tid.
6, tankespritthet, jag vet inte varför jag är så flum, om jag är skapad så eller om det bara är nått som komme på.
för jag vet inte hur många gånger jag glömmer vart jag har lagt allt, vart jag är och varför till allt.


Älskar
1, Livet, bara man uppskattar det så.
2, Lycklig, fan vad najs det skulle vara. bara man slipper ett O innan så.
3, kärlek, vackrare kan inget vara, höhö
4, ....

äh, skittid dö tid livstid.Dead

Kommentera

Publiceras ej