Ärlig

1kommentarer

Hello, dagen är avslutad och den har gått snabbt, nästan för snabbt.
Idag fick jag höra något roligt, något som kändes bra.
Inom mig kändes det som att jag räckte till och uppskattades faktist för den jag är.
och kanske allt inte var så farligt som det verkade, bara hälsosammare.
Det känns bra att vara ärlig, jag har nog ljugit för länge.


Hursomhelst ska jag hämta ut ett paket från loréal idag. Väger 0.8 kg och jag vette tusan var det kommer ifrån. Har inget minne av att jag varit med i någon tävlig men kanske det är så.
Varför skulle de annars skicka mig ett paket utan betalning och fri frakt.
Jag är spänd för att se vad det är.


Helgen har varit underbar!
Inte för jag gjort något.
Men det är väl just det, att jag för första gången trivdes att var ensam utan att bry mig om vad andra tyckte.
Jag är en ensam varg, en person som inte gillar att bli styrd.
och jag älskar mina vänner och behöver dem alltid.
Men för det måste jag inte vara med dem 24 7 för vi vet att vi finns där i alla studer när det behövs.
Det är trygghet för mig att än vad som händer älskar dem en ändå fast man kanske en tråkis en toffel och en ''jag gör allt själv'' tjej.
Men vare inte ensam stark.......lr?
Nja, kärlek behöver vi alla.
Men på olika sätt.
Jag är har hellre få äkta vänner än tusen jag bara kan namnet på.
Annars blir allt ytligt och sådan tjej har jag nog aldrig varit.

1 kommentarer

Anna

10 Nov 2008 19:03

Vad roligt att du låter så glad! Då blir jag också glad :D

Spännande med paketet förresten :)

Kommentera

Publiceras ej