Jaha

0kommentarer

Jaha, nu satt man här igen! som så många gånger förr.
Men skitsamma och jag är trött.
Tänkte fota men kom inte på vad?
Kanske nått poetist skit eller jaja, vi ser väl
Gårdagen var nykter, näst intill iaf.
sedan var det också tråkig men ja, jag såg allt från den andra sidan får man tänka.
Hursomhelst,  har jag väl inte så  mycket mer att säga än det jag har sagt.
Och vad som än händer får vi hoppas på något bra av detta.
och visst jag har förändras ganska mycket har hänt.
Men en bottenlös längtan till något annat än detta får mig tillbaka på andra tankar.
Det tankarna som jag trodde var bra, men det sög, helt ärligt.



Sedan vart fan är min pojkvän då?
hoho, har du gömt dig nu igen?
men om jag slutar att söka kanske han kommer fram!
Jag har aldrig förstått det där med kärlek.
Kan någon ge mig spelreglerna?

Kommentera

Publiceras ej