Kaos

0kommentarer

Mitt liv rullar på, som vanligt då.
Men jag är stressad och jag vette tusan varför.
Men hursomhelst, måste jag kanske fota lite granna, för det är det enda som jag är bra på, ibland, nästan alltid min nuvarade identitet.
''Rosnna, du är den som fotar så bra va?''
jag börjar bli van, och jag gillar det inte riktigt. Jag vet hur lätt skit rullar runt på folks tungor.
Men jag är nog alltide densamma.
Rosanna, hon med huvudet full av flugor så ibland snurrar inte världen rätt.
Hursomhelst, måste jag sova, jag är dålig på det.
Men jag gillar inte att sova, slösa på tid i onödad.
Men inatt ska jag gå och lägga mig tidigt, kanske tolv.
Det låter som en bra idé.
Äh vafan, nu måste jag städa. Min miljö är i kaos!

Don´t get to skin, your brain cannot breath

Kommentera

Publiceras ej