Gone

0kommentarer

Det finns två val i livet, endera kan du lägga dig ner och dö.
Eller göra en förändring.
Valet är ditt.
Finns lätta vägar med långa.
Finns jobbigare vägar men kortare.
Bara du ser inte dit än, men när du är framma kommer du tacka dig själv för du äntligen gjorde rätt.

Jag är inte där än, snåriga genvägar hala stigar än går jag på dem.
förtfarande frågar jag mig, Får jag aldrig nog?
Förstår jag aldrig, är jag verkligen så dum.
Nog fan verkar det så.

I ett blond huvud ryms mycket tankar ni aldrig kommer se.
Just därför är jag tyst.


Lördagen ska bli lugn,se på film med carro slappa. Ut och ta en prommis nu annars blir jag galet. Har så mycket energi att jag skulle kunna lysa upp hela övik.
Nästa vecka kanske utgång.
Då får det fan bli bättre orkar som inge mer.
men det ligger nog djupare än så

Kommentera

Publiceras ej