Herren?

0kommentarer

Personer som kommer långt är framåt.
Framåt personer bli lätt påträngade och jobbiga.
Men de fortsätter vara det, för ska man någonstans i livet äre inte ödmjukhet som gäller.
Utan kliva på tår, slåss om platser snacka skit om vänner.
Man måste slåss för sin plats på toppen.
vem minns inte herren på teppan.

Jag vill gärna komma långt,
men jag vill inte kliva folk på tårna, vara påträngade ivägen krävade och en skitsnackare.
Jag skulle inte kunna leva med det, mitt samvete skulle ta mig tillslut.
Så hur fan ska jag kunna bli mina drömmar, när man behöver mer taktik än talang?
Jag tror man måste koppla bort känlorna från jobbet ibland.
Annars äre bara börja på Ica redan nu.






Förresten utgång imorrn.
Jag tror på lycka, jag begraver sorg.
Det är nu jag har makten att göra något åt det.

Kommentera

Publiceras ej