God dag.

0kommentarer

Tjabbatjena hallo.
Dagen har varit fin, gick runt höglandssjön med pöjka och snacka massor, som vi är bra på. Det var himla mysigt när det föll stora snöflingor nedför himlen och knarrade under fötterna.
Lite julkänsla har jag ändå fått, men klapparna går det lite trögt med, har nämligen inte köpt någon...
Som vanligt förlitar jag mig på mina syskon, och börjar sitta lite i skiten mer och mer, skuldsatt  oja!
Men men, 2500 för ett par gamla paket till dittan och dattan är väl inget, jo när man är arbetslös så.
Huvva, tur att hon inte har ränta.
Men men, imorgon bär det av till syster yster och Astrid, sedan ska det firas Jonna för 20-års dagen, Stort Grattis på dig jäntan!!
Dagen efter blir jag barnvakten Rosanna som ta hand om en drös småkusiner i Sund, ser framemot det, barn är så underbara satt.
Nänu är det bäst det inte börjar låta som jag ska bli förskolelärare, har nog tillräckligt många i familjen. Men vem vet....?


Take care, my dear!

Kommentera

Publiceras ej