Godkväll

0kommentarer

Sitter här och är rastlös.
Som arbetslös känns det att man vrider ganska fint på dygnet och tycker 23:00 är alldeles för tidigt för sängen.
Men men, ska väl försöka göra ett tappert försök att gå till sängs.
Men som sagt är rastlös mest bara.
Imorgon blir det drink fotografering för Harrys, får se hur detta komma gå.
Går nog bra med tanke på att förra fotografen hade färgat spriten grön, och sånt misstag tror jag inte händer.
Isf lägger jag min karriär som fotograf på hyllan!
Längtar till torsdag för då blir det troligen relaxen med älskligen min, sedan något mys middag. Tummen upp.
Och fredagen ser det ut som fest med brudarna i sikte. Det blir nog finers:)
nedu, nu skall Rossi kila och se på jukkalerndern, mamma hade visste spelat in det åt mig.
Hon har alltid spelat in de första avsnitten av julkalendern åt mig i alla år,  vet inte om det är därför att hon tror jag är 10, eller vill låtsas det.
Men men, var nog en snäll tanke trots allt, Tack mor!

Kommentera

Publiceras ej