Nattligt inlägg.

0kommentarer

Hej min älsklingar.
Här sitter jag som vanligt och skriver runt två, men jag gillar inte att sova på natten, då kommer man på så mkt att göra....lr inte.
Men men ''ford fan'' kom igenom besikningen, trodde jag inte, sedan har jag lyckas få lite extrajobb under mellandagarn! tummen upp!
Senare på dagen  kom Patrik och vi gjorde typ inget märkvärdigt, käkade och sov.
Sedan blev jag arg på han för han inte vill sova här för hans skolböcker var hemma, jävligt dålig anledning för att bli putt, men jag är innan fel vecka så jag har nått att skyll på:D
Resten av kvällen har jag spelat på blip och redigerat drink bilderna för Harrys. Är snart klar, bara powerpoint kvar, hur jag nu ska göra den men?
Jaja, imorgon avslut med kuratorn, känns skönt ändå. Nu ska jag klara mig själv, men det kan jag nu också.
Och jag har lovat mig en sak till, och det ska jag ge allt för att fixa.
Har man klarat ett helvetta kan man nog klara det här också.

Redigerade drinkar, håller tummarna att de fungerar!

Kommentera

Publiceras ej