Alla sover, jag skriver.

0kommentarer

Klockan är ett och jag är inte trött, som vanligt vaknar jag till när man borde sova, har alltid varit så och kommer troligen också alltid vara så...
Helgen har jag varit hos min pojkväns moder och fira han broder.
Var trevligt värre,  god mat och gott folk, tummen upp.
Annars har hela helgen varit lugn, fast det var länge sedan en helg gick såhär fort.
Känns som lördag, men är söndag, huvva!
Livet har börjat rulla på nu, har mkt goda vänner som man aldrig skulle klara sig utan, en underbar pojkvän och fantastisk familj!
För ett år sedan var inget sig likt, allt var ett totalt helvette pga av ett allt för självdestruktivt beteende, som gjorde mig till ett hjärntvättat vrak, förvirrad i panik, nedspydd på golvet och helt utan en uppfattning vad som gav livet mening.
Har vissa att tacka för deras förståelse och tålamod, allt har nog känns hopplöst ibland!
Men det är gött och leva nu, mina kära nära som jag älskar så förbannat!
OCH ser framemot veckan, ska bli skoj med monicas middag med mina fina! och verkar bli nån slags av festligheter till lördagen, får se hur det blir!
Life is nice!

Kommentera

Publiceras ej