Moster Rosanna.

0kommentarer

Sitter just nu hos rebecka och robin, väntar på käresta ska ringa och vilja hem. Dock tror jag inte det komma bli förän ett bra tag!

Egentligen skulle jag festa ikväll, blev inte så eftersom jag jobbar imorgon och inte direkt kände så många där.
Så om jag skulle ha farit dit skulle det sluta i fullhet, och om jag inte drack skulle jag klistra mig på patrik, och skämas lite för förflutet, och nykter bland okänt folk blir jag vettskrämd och kallsvettas.
Så därför valde jag att städa och ta forden till becka, lugnt och skönt, eller nja, har fått bytt blöja, försökt natta och tagit hand om en lite bebis. Det är mer jobb än man tror.


En klump i mitt bröst, en outviklig känsla, ont och skrämmande, rädsla och förtvivlad.

Jaja, hoppas det ringer snart. Jag vill bara hem och sova.


Kommentera

Publiceras ej