Bakis

2kommentarer

Ja se på fan, allmänt segt och jävlig.
Hursomhelst bra kväll, härlig förrfest, ös på krogen.
Många ute.
Gårdagens höjdpunkt var när jag och Anna slogs eller vafan vi gjorde ute, fattar ingenting idag, förlåt för min bitch slap vännen. Haha! Tackar alla som ringde och kolla satt jag kom hem igår, telefon gick varm efter krogen!<3
Dagsen höjdpunkt när ankan(per) pratade som Kalle anka, längesen jag skrattade så mycket. Höll på att dö. Seriöst han lät ju precis som honom.
Aja, måste sova nu eller nått. Mina hjärnceller är döende eller nått, för jag fattar ingenting.
Pöss!
Snygg, saknad och älskad.

2 kommentarer

Jonna

06 Dec 2010 06:06

vad fin du är. Jag älskar och saknar dig med . jättemycket min fina rosanna!

rosie

09 Dec 2010 02:31

babe<3

Kommentera

Publiceras ej