Inferior, ulna, acetylkolin....

2kommentarer

Japp, sånt skit jag ska lära mig. Har ingen susning om hur jag ska ska klara anatomi tentan, är fan det svåraste jag varit med om. Hela kroppen ska man kunna och på latinska också, sedan nervsystem fattar jag nada av. Hyperpolarisationen av det postynaptiska  cellmembranet, vad betyder det?!. Om nån kan, lär mig.
och inte blir saken bättre att hon som föreläser om nervsystemet pratar engelska med rysk brytning. Känns som man är med i filmen Lilja 4-ever eller nåt.
Ne nu ska jag gå och dränka mig i böckerna.
och jag är typ pank nu, innan Jul, inge kul!
Lite sensuell ''klenporr'' jag hittade i arkivet.

2 kommentarer

Anna

03 Dec 2010 01:05

Haha, den där föreläsaren lät inte så himla kul :P Bara säga till om du behöver hjälp, är rätt haj på anatomin :) fin bild förresten!

Marre

04 Dec 2010 17:37

Helt fantastiskt vacker är du gull!

Kommentera

Publiceras ej