Vilket sjöslag.

0kommentarer

Helgen har gått förbannat fort. Först spontan utgång till harrys där jag klev i glassplitter och fick sy, men det har jag nog redan berättat satt;)
Men jag är fortfarande förbannad stolt över akuten klockan 02:00 på natten, var himla mysigt faktist.
Men vänterums lekar och en frågevis rosanna.... smått dryg också.
Hipp som happ var jag hos underbara Anna och firade hennes systembolaget dag. Fulla muggar blev det där, var underbart galet med en lycka av att många saknade kunde komma. Sedan att jag också kände alla var ascoolt, för det mesta vet jag bara några på festen.  Men nu var tjejen med kontakter, så ni vet ju vem ni ska ringa.
Kvällen var väldigt lyckad! Tackar anna för det!<3
haha,så jävla ful bild!
Hjärtat och jag, fem år sedan.

Kommentera

Publiceras ej