Ibland försöker man..

1kommentarer

ibland försöker man gå mot alla sina egna hinder.
Oftast går det åt helvette så man tar nya tag tills man klarar det.
Sedan klarar man och klarar det, och en dag går allt skit igen.
Då glömmer man lätt sina framsteg och inbillar sig att man aldrig har klarat det.
iaf blir det så ibland för mig, eller idag och allt känns så 2008!


Det suger, anyway ligger jag nu i min säng och tänker som vanligt. jag är en filosof i all sin ära och undrar vad alla mina kära gör, inte någon lyckades jag vinna, ena skulle festa, ena skulle umgås, ena skulle spela kort, till och med pappa ringde jag och fråga om han var hemma för att hitta på nått, men som vanligt var han på resande fot!
Min tredje nyktra veckan börjar på måndag, rekord för mig, har inte hänt på 1,5 år sedan, fan vad tragiskt.
Men en fjärde blir det inte, nej nej!
Då slår jag klackarna i taken!

2007 med festliga minnen!

1 kommentarer

Josie

25 Mar 2010 19:25

Söt du va :)

Kommentera

Publiceras ej