Galna roliga tider.

0kommentarer

gokväll...
I tors bjöd jonna ut mig på middag och bio, klart man inte kunde motstå ett sådan erbjudande.
Sex and the city filmen var hyffsat, för lång och för mkt kärlekstjafs.
men middagen gick kanon, jag och jonna pratade djupt om livets snåriga vägar och när förjävligheten släpper sig lös.
Iaf har jag nyss kommit hem från Rally-mona och Jimmy efter en kanonkväll.
Men solen svek och soffan som skulle brännas upp uteblev.
Annars var det en mkt bra kväll, fönsterklättring, badkars badande killar och mitt alldeles egna kebab race, där jag sprang från stan till ramona bara för att kebaben skulle hålla sig varm. Vann förstås men det var en jobbig spurt där jag fick ta till med en fällning, var inte riktigt meningen att Patrik skulle flyga nån meter men jag blev förbannad satt;)
Haha, jag är knäpp...
Jaja, får se vad kvällen har att erbjuda nått ska det nog gå att skrapa fram.
pösss

Kommentera

Publiceras ej