Ligger och softar i sängen.

1kommentarer

Idag ligger jag och softar i sängen, sjukt mysigt har även tänt lite ljus och har en kopp te och lite choklad vid mig sida.
Ne,  so not Rosanna Style, utan ligger mest och får ont i nacken av bärbara i en säng som borde ha renbäddas för länge sedan. Fast jag har iofs tagit bort alla kläder från golvet och alla gamla glas och burkar som skräpade.
Så lite rent är det nog med tanke på hur det kan se ut.
Detta rum är mest som en sovar lya, gör inte så här eftersom jag har ett till rum uppe, sedan datarummet och Gäststugan förstås. Mamma och pappa blir galen....
Denna text kallas nog bloggtorka, så nu ska jag se på how I met your mother!

Livet är soft...

1 kommentarer

Josie

05 May 2010 18:20

Ja att kliva upp halv 5 är rena döden! Jag gör det fan bra, men inte beror det på att jag vill iaf utan för att jag MÅSTE :P suck



Lät slappt att dega i sängen sådär, hade jag också velat göra..!

Kommentera

Publiceras ej