tjo tjena

0kommentarer

Idag har jag mått sådär, har sumpat min chans att aldrig bli bakfull mot vakna 07:00 på morgonen och tro att jag ska dö.
Huvve är alltid okej, men magen den vänder sig upp och ner, fram och tillbaka. Runt runt tills känns som jag är magsjuk ggr tio.
Tills oktober höll sig lugnet, sedan dess har magen aldrig fungerat dagen efter och toan har blivit min vän.
Gud har straffat mig!
Jaja, nog om det. Har allmänt varit en mkt trevlig helg, mycket god mat och roliga stunder utom idag då.
Som vanligt flyger alltid helgen iväg känns som om vi kom och gick.
På ons väntar besök, Monica, Anna och Jonna ska kila ut till mitt tomma hus och mysa ner oss i vilmis!
Verkar vara bokat och klart, jonna hade fixat allt lät det som på röstbrevlådan. Ska ringa henne imorgon om mer information!
Men men, puss å kram!

Kommentera

Publiceras ej