Varför ska man alltid blogga på natten?

1kommentarer

Varför blir jag pigg efter tio, varför kommer jag alltid på allt roligt på natten.
Varför sover jag på dagen och är vaken på natten?
Men som jag sa när jag var liten till pappa'' en sak som jag tycker är konstigt, varför måste man stiga upp när man är trött och gå och lägga sig när man är pigg''. Det citatet genomsyrar mig än.
Aja, dagen har varit bra. Pratat med brosan, Anna och Lovisa.
Har fått besök av Puttes kompisar och vann skitneger 5 ggr av 6. Sånt gör min dag, därför jag är glad.
Tjohej, detta var en lycklig dag tycker jag:)
Bilden har ingen att göra med inlägget.
Har lagt ner att skriva nått djupt skit som ingen fattar.

1 kommentarer

Josie

18 Nov 2010 14:25

gillar citatet Ros, det har du så rätt i ;)

Kommentera

Publiceras ej