Just nu.

1kommentarer

Sitter jag i sänga, ny dushad och fräsch Emilia har nyss åke hem, efter bak och slappmys, fin tjej det där! Vi har planerat min helg hos henne i Åsele. Själv säger hon att det inte finns nått att göra där. Men när det inte finns något att göra får man hitta på nått. Som vedeldad stuga, hästar och skotra. Tycker det låter himla underbart. När andra åker till Stockholm far jag till Åsele.
Igår fick jag låna Anna en kväll, underbart att äntligen få träffa henne. Det blev vin, Wii och prat och timmarna flög iväg. Iaf efter min helg i Åsele ska jag troligen bege mig mot Åre till Anna,
och känna lite brat anda(notera rimmet). Då blir det bara slänga av sig overallen och ta på sig klackskorna och skicka dem till taket. Två resemål på fem dagar, det är stort för mig!

1 kommentarer

Emilia

16 Feb 2012 18:00

Det blir nog en bra helg! Vi ses imorgon. :)

Kommentera

Publiceras ej