Installera.

1kommentarer

Lördag idag, som är min favorit dag. Inte just för denna dag kommer hamna på topp 10.
Detta är en kväll i ensamhet, en kväll i tystnad. En kväll av tankar och funderingar.
Tror inte jag varit själv en lördag på hela 4 år, så det är lite ovant.
Men missunna mig inte, hade funderingar om jag skulle ringa nån, hitta på nått, göra nått, vadsomhelst, man kan ju inte vara själv en lördag. Men av nån konstig anledning ville jag inte utan istället valde jag att stanna i ett stort ekande hus när pärona är borta och bara vara. Installera alla program man under sommaren laddat ned och finna mig i detta. Känna ro och tacksamhet över just livet som oftast kommer förgivet. Låta levern och kroppen vila efter ett race jag aldrig kommer att vinna. Bästa av allt är att paniken jag förut kände när jag var ensam är som bortblåst. Om jag hade velat hade jag kunnat levt i dimman just nu, klätt upp mig och singlat runt. Men ikväll räcker det väl att sitta själv i ett stort ekande hus alldeless ensam och bara vara sig själv för en stund.  
 

1 kommentarer

Ramona

09 Sep 2012 03:08

Vad härligt att höra!:) Om du är sugen på häng med syrran som bara stickar och ser på tråkiga dokumentärer så är du mycket välkommen att hänga med mig(oss) nån kväll i veckan:) puss!

Kommentera

Publiceras ej